Kyocera SharePoint Connector
KYOCERA SharePoint Connector - to aplikacja biznesowa pozwalająca na dwukierunkowa komunikację z zasobami SharePoint w celu:
- Skanowania dokumentów z urządzenia MFP, które są zapisywane w bibliotekach SharePoint
- Uzyskiwania dostępu za pomocą konektora do bibliotek SharePoint poprzez panel urządzenia MFP w celu ich wydrukowania

KYOCERA SharePoint Connector - jak to działa?
- W celu zeskanowania dokumentu na zasób SharePoint, użytkownik loguje się na serwer SharePoint przy urządzeniu MFP
- Dokonuje wyboru biblioteki już istniejącej lub tworzy nowy folder
- Wprowadza dodatkowe dane ( meta dane) jeśli są wymagane
- Realizuje proces skanowania
- Poprzez naciśnięcie przycisku 'Start'
- Dokument zostanie zeskanowany i zapisany na zasobie SharePoint we wskazanym folderze
- W celu wydrukowania dokumentu z zasobu SharePoint, użytkownik loguje się na serwer SharePoint przy urządzeniu MFP
- Dokonuje wyboru biblioteki oraz wskazuje dokument, który ma zostać wydrukowany
- Po naciśnięciu przycisku 'Print' dokument zostanie wydrukowany