Masz pytania, zadzwoń
+48 730 300 255
Kontakt
  • Moje konto
    Zaloguj się
Koszyk:
Koszyk
info: Twój koszyk jest pusty!

Command Center

Command Center

 

Command Center- to serwer wbudowany w urządzenie, który pozwala na weryfikacje parametrów urządzenia oraz zdalne zarządzanie ustawieniami bezpieczeństwa, obsługi sieci, obsługi wiadomości e-mail. Dzięki Command Center administrator może kontrolować zużycie papieru i tonera dla każdego użytkownika oraz stan zainstalowanych opcji. Wbudowany serwer pozwala na konfiguracje ustawień urządzenia, monitoruje przetwarzane prace, pozwala na zarządzanie skrzynką dokumentów oraz książką adresową. 

 

 

Command Center- panel centralny

  1. Logowanie do Command Center odbywa się na podstawie posiadane loginu i hasła
  2. W celu uzyskania dostępu do serwera urządzenia należy w przeglądarce www wpisać adres IP urządzenia
  3. Po wprowadzeniu poświadczeń administrator uzyska dostęp do parametrów urządzenia

 

Nie znaleziono produktów.